26. února 2016

DREAM CITIES



Připravil jsem si pár měst, které bych chtěl jednou ve svém životě navštívit. Pro někoho se budou možna zdát primitivní, ale i přes to se mi zdají úžasná.

1. ST. PETERSBURG

Tohle město v Rusku je jedním z mých nejvysněnějších. Líbí se mi svojí atmosférou, architekturou a lidé, kteří tam bydlí, jsou úžasní. Je to takové sídlo umělců s krásným a smysluplným vkusem. Proto St. Petersburg řadím mezi první.

3. LONDON

Ano, i já o něm sním. Město mých snů. Popravdě jsem už v Londýně jednou byl, ale já osobně nesnáším turistické procházky, když vám do ucha mluví někdo a vy ho musíte poslouchat. Já bych chtěl v tomto městě zůstat na pár dní, v malém bytu z Air BnB a procítit veškerou atmosféru. Zdá se mi totiž, že v Londýně se nacházejí jedni z nejmilejších lidí. Ke všemu miluji britský přízvuk, dokonce mu rozumím i víc, než tomu americkému.

3. SAN BENDETO DEL TRONTO

Možná netušíte, co je to vůbec za město, ale moje první dovolena s rodiči proběhla právě tu. Itálie je sama o sobě krásná ale na pobřeží tohoto útulného městečka se nachází památník jednomu spisovateli. Po nábřeží vede kamenná cesta k majáku uprostřed osamoceného moře, kde vlny bouří do mohutných kamenů, právě tam stojí kruhový památník s roztrhanými křídly racků. Nevím o tom místě vůbec nic, ale je natolik kouzelné, že snad ani nemusím.

Napište mi, která místa by jste chtěli navštívit.
P.S. Omlouvám se za nepřítomnost, po druhé polovině dubna se snad vše vrátí do pořádku, snažím se i natočit nějaké to video, ale už třikrát jsem byl mimo fokus.
Vasko
Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.