2. února 2016

JANUARY

Je tu opět moje povídací rubrika „updates“, kde si s vámi píšu o všem možném, co se za poslední dobu odehrálo. Leden byl celkově takový startovací, únavný a plný slibů. Mám čím dál, tím víc poviností a nestíhám vůbec nic. Brzo budeme mít na škole projekt Edison (lidé ze zahraničí přijedou k nám do škol, aby prezentovali svoji zemi) a já mám za úkol udělat nějaký ten plakát a turistický letál. Popravdě vůbec nemám žádné nápady. 



Všem kdo se teď bude hlásit na nějakou školu, začněte se učit, pokud jste ještě nezačali. Já jako vždy odkládám vše na poslední chvíli a moc mě to už nebaví. Chtěl bych se do toho vrhnout naplno, ale ani trochu mě to netáhne. Mám doučování, na které chodím i rád. Musím říct, že představa toho, jak se vše zmení, je velmi děsivá. Po devíti letech se vše téměř radikálně změní. A co dál? Pořad mám v hlavě myšlenky o budoucnosti, jak bych chtěl dělat nejrůznější věci, ale pak si uvědomím, že moje sny nejsou možné. Naděje ale umírá poslední a já taky doufám, že i malému člověku, jako jsem já, se sny splní.



Co se týče vývoje blogu, tak jsem spokojený. I když články nenesou zatím nijak velkou osobitost, ale i tak mám dobrý pocit z toho, že jsem to nevzdal a neustále píšu. Je mi trochu líto, že tu není zatím žádný komentář, ale vše dobré nepřichází hned. Mám nápady na nějaké články, ale spoustu z nich ani nezačnu realizovat z jednoho prostého důvodu. Když jsem zakládal tento blog, slíbil jsem si, že na něm nikdy nebudu publikovat fotky z Pinterestu a podobně. K mnoha článkům bych potřeboval udělat hezké fotky, ale nemám žádný fotoaparát. Moc se mi líbí nějaký ten Olympus Pen nebo Sony Alpha. No asi to znamená, že si budu muset trochu v létě přivydělat.

Tak já s loučím a již tradičné playlist na závěr, který se mi tentokrát moc líbí.
Vasko

Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.