15. března 2016

UPDATES FROM SPRING MORNINGS




Konečně se otepluje, zkoušky se blíží a já se cítím líp. Jak jste si užili jarní prázdniny? Já moc ne, měl jsem celý týden horečky. Ke všemu jsem měl po odpočinku hned psát test nanečisto, takže jsem se ani moc nepřipravil. Snad to dopadlo dobře. S opožděním přeji vše nejlepší ženám k MDŽ. Lilie krásně voní.

Jak už jsem říkal, bylo hodně projektu. Měli jsme ve škole Edisona (ze zahraničí přijeli studenti a vyprávěli o své zemi). Měl jsem velkou radost, že většině zůstala v hlavě Ukrajina, moje rodná zem. Je to příjemné. 



Blog stále funguje napůl. Kvůli příjímačkám, ale nebojte. Už mám vymyšlených pár projektu pro blog a i nějaké to video by bylo. Moc se těším do Vídně, tam však pojedu až někdy v květnu. Nasbíralo se i pár věcí do rubriky Likes, takže na to se můžete těšit, chce to jen vše nafotit. Mimochodem jak se vám líbí tento styl fotek k článkům? Myslím to ručně psaný na papír. Odebírejte mě také na Instagramu, najdete tam předběžné fotky z článků, jsem tam klasicky @vaskojournal.



To je pro dnešek vše, budu se na vás těšit.
„You don't have to say I love you to say I love you“
Vasko
Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.