5. dubna 2016

WARM, CLOUDY AND PERFECT

Zdravím!
Konečně se oteplilo. Mě už opravdu nebavilo nosti tu velikánskou zimní bundu. Chtělo to změnu ze všech těch těžkých věcí do něčeho svěžího a lehkýho.


Včera jsem se vrátil z Ukrajiny a i když to tam bylo na nervech, stále obdivuji tu krásu. Je mi hrozně líto, že tam někteří lidé nemají možnost dosáhnout toho co by mohli.
Co se blogu týče, do 22. dubna bude neaktivní. Mám příští týden přijímačky a nechci myslet na nic jinýho. Docela se toho bojím, asi jako každý. Říkám si, že to musím zvládnout, protože by to ani jinak nešlo. Napište mi do komentářů, jestli jste si tímto obdobím už prošli.


Můžu vám ale říct, že už jsem si promyslel články do budoucna. Nebojte, moje povídací updates tam moc není. Už se hrozně těším na psaní jednoho z nich. Bude pro mě hodně znamenat a některým by mohl opravdu pomoc.
Budu se těšit na vaši návštěvu a komentáře.
Vasko

Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.