11. června 2016

LIKES OF MAY AND JUNE

Po delší době jsou tu opět moje oblíbenci za poslední dva měsíce. Docela často jsem někam jezdil a natáčel krátká videa (například vlog z Vídně) s pomocí iPhonu, ale asi všichni víme jak je na tom s výdrží. Proto jsem si pořídil powerbanku od Xiaomi na 5000 mAh. Je naprosto skvělá, telefon nabije tři až čtyřikrát. Koupil jsem si ji i z důvodu vzhledu, ten je minimalistický. Je velmi tenká a vejde se do skoro každé kapsy. Za mě opravdu doporučuji.

Když jsem začal dělat videa, naskytl se jeden problem. Můj Macbook Air má pouze 128 Gb paměti, což je pro multimediální tvorbu opravdu málo. Záchránil mě však externí disk od Westerndigital na 700 Gb. Teď už mi paměť jen tak nedojde.Divil jsem se nakolik je to maličká krabička a jak je lehká. Zkratka takový o něco větší a objemější flash-disk.

Oblíbenci by se ovšem nemohli obejít bez mých Muji propisek. Slyšeli jste ode mě už o nich hodně. Jsou prostě skvělý a píšou nejlíp. Pro tentokrát jsem si objednal i Muji penál, ale ten mi nějak nezašel hned se někde uštípl a není vůbec pohodlný.



Nedávno jsem se vrtátil z Jizerských hor. Zašli jsme si na výlet do Harrachova a našel jsem tam obchůdek s kamenama. Přinesl jsem si odtud dva malé křišťalky a z jiného obchůdku další křišťál spolu s duhovým opálem. Mně se prostě moc líbí. Používm je jako dekoraci nebo na focení pro instagram. Vypadá to esteticky a dodává to jakési kouzlo.

Co jsem si ještě oblíbil, je polepování zdi mými fotkami. Přidělávám je obyčejnou malířskou páskou, ale vypadá to efektně. Na bílí zdi krásně vynikají a je to příjemný, že si můžete na svoji tvorbu hmátnout.


To by bylo vše za květen a červen. Napiště mi do komentářů, jaké věci nebo činnosti jste si oblíbili vy. 
Vasko
Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.