14. června 2016

MOUNTAIN VIBES


Strávil jsem týden v Jizerských horách a bylo to naprosto skvělý. Byla to vpodstatě naše rozlučková škola v přírodě, kterou jsem si moc užili. Příroda tam je naprosto okouzlující. Já hory miluji, i když je moc nevidím. Byli jsem ubytování v chatě jménem Jana. Musím ji pochválit. Byla malinká, ale útulná. Všechno bylo čisťoučký. Na zahradě byl krásný býlý chlupatý pes, který čas od času šíleně poskakoval.


Vycházky byly taky krásný. Sice jsem skoro pořád šlapali do kopce, ale když jsem uviděli ten výhled, tak se zapomínalo na veškerou únavu. Všude to bylo tak zdravě zelené, budilo to jenom energii a příjemné emoce.


Ke konci jsme navštívili Harrachov. Je to docela drahé městečko, ale ty jejich sjezdovky vypadaly fakt dobře. Našel jsem tam malý obchůdek s kamínkami a konečně jsem sehnal nějaký ten křišťál. Hrozně se mi líbí a na fotkách to vypadá krásně esteticky a kouzelně. 

Vasko
Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.