9. července 2016

SUMMER BEGINS

Jsou prázdniny a já mám konečně spoustu času, abych si mohl sednout a opět psát články. Co se za poslední dobu stalo? Docela dost věcí. Ukončil jsem základní školu. Je to pro mě stále šok, už se nebudu každý den vídat s přáteli,  budou mi všichni chybět. I když o naší třídě někdy říkali, že není nejlepší, ale těch devět let uteklo strašně rychle a každý den s těmi lidmi byl nezapomenutelný. Děkuji jim a také vám, za chvíli to bude skoro rok co bloguju. Přiznám se, návštěvnost je prakticky nulová, ale stejnak doufám, že někdo uvidí i ve mě zajímavou osobu.

Plány na léto nijak velké nejsou. Příští týden mám brigádu. Moc se na ni těším. Chtělo by to lepší telefon, abych mohl natáčet krátká videa a fotit momentky na instagram. Foťák se mi moc kupovat nechce. Potřebuji něco vždy po ruce, abych mohl udělat rychle „cvak“. Mimochodem na mém kanále je nové video z Jizerských hor. 



Dalších deset dnů bych měl strávit na Ukrajině. Já jen doufám, že rodiče splní slib a dopřejí mi konečně vycházku po Karpatech. Už strašně dlouhou dobu tam chci a o návštěvě Lvova už ani nemluvím. Na závěr již tradičně playlist.

Brzy se zase ozvu.
Vasko
Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.