16. srpna 2016

TRAVEL WITH ME





















Nedávno jsem se vrátil z Ukrajiny. Byl jsem tam s rodinou na takový týdenní odpočinek. Po příjezdu jsme hned vyrazili do Karpat. Už dávno jsem chtěl objevovat krásy mé rodné země. Cesta mi nejdřív připadala typická, ale když se začali lemovat krásné hory, bylo to úplně jiné. Mně se moc líbí, když jsou hory trochu zakryté mlhou. Dodává jim takové skryté kouzlo. 

Po čtyřech hodinách cesty jsme dorazili k bráně národního parku. Byli jsme docela překvapení, kolik aut před námi stálo. Zaparkovali jsme tam a vyrazili vzůru na nejvyšší horu Ukrajiny, Hoverlu. Cesta byla propletená samými kořeny, ale bylo to moc hezké. Všechno začínalo lesem a do lehkého kopce, pak však přišel strmější, kterým tekla trochu voda a nedala se obejít. Takže jsme si užili trochu bahenní koupele, alespoň já, protože jsem spadl (jak jinak).

Pak to začalo být čím dál strmější. Už jsme skoro viděli vršek a k němu se chrlilo něco jako stádo mravenců, byli to lidí. Když jsme se přidružili k většině, začal padat slabý, ale velmi mrazivý déšť. Naštěstí za chvíli přestal. 

Poslední kroky byli těžké, ale zvládli jsme to. Já jsem z toho měl takovou radost. Na vrcholu nebyl však moc pěkný výhled, vše bylo zahalené velkým mrakem. Místo toho tam všichni stáli s vlajkami a unaveně se radovali. No a vyrazili jsme dolů. Trochu jsme s jednou skupinkou odpočili, abychom se podívali na vodopád. Ten byl velmi pěkný, ale nevypadal nijak ohromně. To se však změnilo, když jsme sešli dolů a uviděli ho v celé kráse z dálky.


Všichni vyčerpaní jsme se vydali do malé ubytovny. Bylo to tam velmi útulné, všechno dřevěné. Přespali jsme a druhý den jsme jeli do turistické oblasti, Bukovel. Tam lidi nejvíce jezdí v zimě lyžovat. Je to opravdu jedno z nejznámějších míst na Ukrajině. Vlek nás vyvezl nahoru, odkud byl krásný výhled. 

To byl závěr našeho výletu do Karpat. Natočil jsem také video. Pokud jste ho ještě neviděli, navštivte můj Youtube kanál.
Vasko
Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.