26. ledna 2016

WISH LIST

Nevím jak vy, ale já se většinou motivuji tím, že za každý úspěch pro sebe udělám nějakou maličkost,   většinou opravdu maličkost. Tentokrát jsem si připravil wish list věcí, které bych chtěl mít ne hned, ale někdy. Na první pohled toho není moc, ale na druhou stranu, co víc si přát? Samozřejmě, největším přáním pro mě vždy bude, aby má rodina byla zdravá.



BEZ KNCELÁŘSKÝCH POTŘEB BY TO NEŠLO

První věcí jsou opět propisky od Muji. Za poslední dva měsíce jsem se ujistil, že jsou pro mě ty nejlepší. Ještě pár jich mám, ale brzy by to chtělo z Japonska objednat další.

Už je to asi rok, co jsem se dozvěděl o úžasné české značce Papelote (papelote.cz). Mají úžasné výrobky. Vše je provedeno v krásném minimalistickém designu, který já miluju. Bohužel jsem si od nich ještě nic nekoupil, ale stále doufám, že si něco pořídím. Rozhodně bych chtěl jejich některé sešity a také papero fotopouzdro.

Zápisník Leuchttrum 1917. Když jsem uviděl v obchodě kolik mají barevných variací, divil jsem se. Od šedých odstínů do těch zářivých neonových. Mě se nejvíce líbí modrý, který je na obrázku. Chtěl bych si ho pořídit na příští rok jako diář. Jak už jsem říkal, nemám rád datované diáře a proto si předepisuji vlastní. Výhodou v něm vidím takovou, že má mnoho stránek, je větší než klasiký Moleskine a ke všemu je i levnější.

FOTOGRAFIE A BLOG

Už delší dobu jsem se snažil dělat nějaké fotky ke článkům, ale jejich kvalita byla strašná a to vedlo k tomu, že spoustu jich bylo nepublikováno. Což opravdu zamrzí. Proto bych si chtěl do budoucnosti koupit nějký lepší fotoaparát. Zatím se mi nejvíce líbí Sony Alpha 5000. Má výborné parametry, výklopný display a když jsem viděl kvalitu fotek, tak jsem si myslel, že byly vyfoceny na profesionální zrcadlovku. 

JEDNODUCHOST A STYL

Průhledné brýle, možná už okoukané, ale mně se prostě líbí. Před Vánocemi měli v Zaře úžasné brýle, ale popravdě, kdo by si je za 700 Kč? Od tý doby se snažím pátrat po dalších, ale stále neúspěšně, tak doufám, že v Zaře někdy budou mít slevy.

To je můj celý wish list. Snad jste v něm našli i některou věc, co padla vám.
Vasko



Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.