26. dubna 2016

MINI STATIONERY HAUL

Mám tu pro vás pár mých oblíbenců z kancelářských věcí. Jsou to sice propisky a takový ty maličkosti, ale snad se vám to bude líbit. Nedávno jsem byl u kamarádky a mohl jsem si u ní nafotit všechno zrcadlovkou, takže tento článek má alespoň lepší fotky. Tak jdeme na to!

A začíname propiskami! Prvním a totálně největším favoritem za poslední rok byly gelové pera od Muji. Nerozmazávají se, jsou úžasně tenké, mají minimalistický design a všem, kdo si je ode mě půjčovali, říkali, jak jsou skvělý. Hodlám si je zas objednat. Dalším objevem je obyčejná propiska za 6 Kč. Nejsem oblíbencem kuličkových per ale Bic Cristal Grip píše prostě úžasně a písmo nevypadá roztřeseně. Jelikož jsem byl před pár týdny na Ukrajině, nemohl jsem se vrátit bez další propisky od značky Schneider. Nevím proč, ale mně se prostě líbí! Jednoduchá a hezká. Co se týče dalších maličkostí, tak si ani nepamatuji, kdy jsem naposledy použil nůžky. Zalamovací nožík z Hornbachu je prostě nejlepší. Dále jsem si oblíbil papírové klipy. Používám je na spoustu věcí jako například záložky, nebo si jednoduše sepnu štos papírů, které mám vždy po ruce, když potřebuju něco rychle napsat.


Zápisníků a sešitů bylo taky dost. Za půl roku jsem měl tolik notesu Bobo Retro edice. Mají skvělý design, můžu z něj trhat, jen nevýhoda pro mě je, že je tam málo listů, ale jinak jsou dobrý. Z Ukrajiny si vždycky vozím nějaký sešity a tentokrát jsem sehnal ty vysněné, ale nevyfotil jsem je. Zkratka vypadají jako moleskine, bez vzorů a obrázků, čistě černý nebo zelený. Taky nemůžu zapomenout na bloky od další ukrajinské značky Student. Mají eko obal s neuvěřitelnými obrázky, vypadají moc stylově a hlavně je prodávají i v knihkupectví Neo Luxor, ke všemu jsou levný. No a z Art věcí mám stále v oblíbených Copic fixy. Používám je na psaní nadpisů nebo jako monotónní podklad k pastelkám.

Snad se vám můj mini haul líbil.
Vasko
Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.