4. května 2016

UPDATE: ENTNTRANCE EXAM



Je to tu! Opět moje povídací rubrika updates, ve který vám píšu o různých novinkách a co se za poslední dobu odehrálo. A jak už tušítě, hlavním tématem jsou dneska přijímačky! S velikou radostí vám oznamuju, že dopadly úspěšně. Dostal jsem se na oba gymply, na které jsem se hlásil. Nejdřív jsem ze všeho měl hrozně špatný pocit, jelikož já se velmi rychle vystresuju. První jsme psali matiku a tý mi bylo opravdu líto. Připravoval jsem se na ni nejvíc, ale kvůli nervům jsem ji nenapsal nejlíp. Když Cermat zveřejnil ty testy, který jsme psali, nejtěžší úlohy jsem dopočítal doma za pár minut. Ale i tak mám radost, že mě vzali.








Já teď sedím doma, protože kvůli té nervozitě jsem trochu nemocný. Měl jsem po výsledcích trochu volna si konečně zakreslit. Pracuji na takových kartičkách s přírodními motivami. Snad se vám líbí a kdyby jste chtěli nějaké „art“ články, určitě mi napište.



Počasí je v Praze docela zvláštní. Buď je krásně slunečno, všechno kvete a pak ráno z ničeho nic sněží.Všude ty kvetoucí stromy, hlavně magnolie, vypadají krásně. Mimochodem, mám pro vás připravené malé video na čtvrtek. Není nějak moc dobrý, ale začínat se s něčím musí.

Vasko

Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

VASKO JOURNAL © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.